building.lv skaitļos

Lietotāji online29
Aktīvie uzņēmumi20616
Nozares ziņas33098
Iedzīvotāji protestēs pret Rīgas domes nolaidību "Zaļā Veloceliņa" izbūvē : building.lv - par būvniecību Latvijā

Iedzīvotāji protestēs pret Rīgas domes nolaidību "Zaļā Veloceliņa" izbūvē

Iedzīvotāji protestēs pret Rīgas domes nolaidību
Foto: Iedzīvotāji protestēs pret Rīgas domes nolaidību "Zaļā Veloceliņa" izbūvē

Rīt, 29. maijā plkst. 13:00, studenti un vides aktīvisti pulcēsies pie nepabeigtā "Zaļā veloceliņa" posma Pārdaugavā, lai ar plakātiem rokās piesaistītu sabiedrības un Rīgas domes vadības uzmanību neizpildītajam solījumam – pabeigt 800 metrus garā veloceliņa posma starp Kantora un Dauguļu ielām izbūvi.


Kā zināms, pagājušajā gadā noritēja līdzīga akcija, kuras laikā aptuveni 20 veloaktīvisti pulcējās Bieriņos pie Mārupītes "Zaļā veloceliņa" un aicināja Rīgas domes deputātus atbalstīt finansējuma piešķiršanu veloceliņa izbūves pabeigšanai. Lai gan Rīgas vicemērs deva solījumu veloceliņu šogad pabeigt, pagājis gandrīz gads, sākusies aktīva velosezona, tomēr veloceliņš vēl aizvien nav pabeigts.

"Zaļais veloceliņš jau tagad kļuvis par iemīļotu rīdzinieku pārvietošanās vietu, taču, tā kā tas vēl nav pabeigts un nodots ekspluatācijā, tas netiek arī pienācīgi apsaimniekots. Nepabeigts atlicis tieši tā skaistākais posms starp Dauguļu un Kantoru ielām Mārupītes ielejā, radot ne tikai vizuālu piesārņojumu, bet arī grūtības šo posmu izbraukt gan vietējiem iedzīvotājiem, gan pilsētas viesiem. Turklāt šajā posmā ir apdraudētas drošas pārvietošanās iespējas ikdienas velobraucējiem. Bērniem un vecāka gadu gājuma cilvēkiem šis posms ir bīstams," stāsta piketa iniciatore - vides zinātņu studente Anete Zvaigzne.

Atšķirībā no citiem Rīgas veloceliņiem, kas ir izteikti funkcionāli, "Zaļais veloceliņš" atšķiras ar to, ka ir vairāk atbilstošs atpūtai un ģimenes izbraucieniem kopā ar bērniem, taču aptuveni 800 metru posmā starp Kantoru un Dauguļu ielām tas nav pabeigts un izbraukšana sagādā grūtības un var bojāt velosipēdus.

"Šobrīd daudz tiek runāts par vērienīgiem daudzmiljonu projektiem Rīgā, taču, manuprāt, vispirms būtu jāpabeidz iesāktie darbi. Šis ir klasisks Latvijas politikas populisma piemērs – proti, brīdī, kad tiek sacelta jezga, amatpersonas attopas un sāk solīt, bet reāli darbi diemžēl neseko. Tā, piemēram, pērn vasarā vicemērs solīja atbalstīt domnieka Ērika Škapara priekšlikumu piešķirt finansējumu Ls 36 000 apmērā celiņa posma starp Dauguļu un Kantora ielām pabeigšanai, taču gads ir pagājis un nekas nav mainījies," sašutumu pauž veloaktīvists un piketa līdzautors Rihards Frīdenbergs.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "heise marketing" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.